L'equip pedagògic del màster amb Paco Seirul·lo i Ramon Garriga, a la dreta.

Aquest dissabte va tenir lloc la presentació del curs acadèmic 2012/13 del Màster Professional en Alt Rendiment en Esports d'Equip (MASTERCEDE) en què col·labora la Fundació FC Barcelona, que enguany arriba a la desena edició.

L’acte va tenir lloc a la seu de Barcelona de l'Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC) i va comptar amb la presència de Paco Seirul·lo, preparador físic del primer equip del FC Barcelona, i director acadèmic màster; i Ramon Garriga, patró de la Fundació FC Barcelona.

Aquests estudis aprofundeixen en les necessitats formatives d'un col·lectiu de professionals que ha d’anar més enllà de les directrius de planificació, sistematització i posada en acció de les estratègies d'entrenament dels esports individuals. El màster té una durada de dos anys i algunes de les sessions es duen a terme a les instal·lacions del FC Barcelona. La iniciativa la impulsa l’empresa de formació Byomedic System SLU i el centre de Barcelona de l'INEFC.