Instant de la conferència oferta per Ramon Pont en aquestes jornades. FOTO: 4a Setmana de la RSC

El vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, Ramon Pont, ha participat aquest dijous a la ‘4a Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya’, un projecte que es presenta com a punt de trobada per a tots aquells que volen conèixer, prendre part i difondre la responsabilitat social al nostre país.

La quarta edició d’aquestes jornades, impulsades per l’empresa Ingeniería Social, ha incorporat la Fundació en un blog de xerrades sobre bones pràctiques empresarials en el qual Ramon Pont ha ofert una conferència titulada “El Barça i els seus valors, a través de la Fundació FC Barcelona”.

Exposició dels principals projectes

Pont ha explicat les línies mestres del treball de l’entitat, basat principalment en la transmissió de valors a través de l’esport, i ha exposat les claus de programes com ‘Barçakids’, ‘FutbolNet’ o la campanya ‘Som el que mengem’. “L’ADN del Club ens dicta que els valors són la base del motor del canvi, l’espurna que encén noves idees, la clau de l’enteniment i la concòrdia”, ha recordat Ramon Pont.

Aquestes jornades, que s’estendran fins al proper dissabte, tenen com a grans objectius la conscienciació envers la responsabilitat social a l’empresa, el consum responsable i el respecte al medi ambient.