Messi amb els infants a la Ciutat Esportiva. FOTO: MIGUEL RUIZ / FCB

Aquest divendres Leo Messi ha rebut a la Ciutat Esportiva un grup de 20 infants i joves que pateixen malalties greus, la gran majoria procedents de l’estranger, de països com els EUA, Canadà, Israel, Regne Unit, Grècia, Holanda, Suïssa, Itàlia i Portugal.

Avui ha estat un dels dies més feliços de la vida d’aquests infants. El gran somni de tots ells era conèixer el ‘10’ del Barça i poder compartir una estona amb ell, i avui ho han aconseguit.

En un dels camps adjacents a l’edifici de la Masia, Messi ha intercanviat impressions amb tots ells, s’ha fotografiat amb el grup, ha signat autògrafs i fins i tot ha fet uns tocs de pilota amb ells.

En aquesta trobada, que s’ha titulat ‘Tot és possible / Todo es posible / All is possible’, Messi ha repartit a tots els beneficiaris una samarreta amb aquest lema, a més de diversos obsequis de marxandatge del FC Barcelona i entrades per a la Camp Nou Experience.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la sensibilitat social del crac argentí i al treball conjunt de la Fundació Leo Messi, la Fundació FC Barcelona, la Fundación Ilusiones®/Make-A-Wish® Spain i la Fundació Ànima. L’acció s’emmarca en la celebració del Dia Mundial del Nen, que ha tingut lloc aquesta setmana (dimarts 20 de novembre) i que, entre altres aspectes, vetlla per promoure el benestar dels infants, en especial d’aquells que es troben en una situació més vulnerable.