Thuram amb un dels alumnes de l'FCBEscola, durant la sessió. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

L’exblaugrana Lilian Thuram va oferir aquest dilluns a la tarda a l'Auditori 1899 una xerrada sobre el racisme a un grup d’alumnes de l’FCBEscola d’edats compreses entre els 8 i els 10 anys en el marc de la seva col·laboració amb la Fundació FC Barcelona. El francès va adreçar-se als joves a través d’un discurs didàctic i amè en què va analitzar amb exemples pràctics les bases culturals dels comportaments racistes i discriminatoris dels nostres dies.

Aquesta nova visita de Lilian Thuram a Barcelona ha estat possible gràcies la col·laboració entre la Fundació FC Barcelona i el Centre de Cultura Comtemporània de Barcelona (CCCB). I posteriorment va participar en la conferència ‘El racisme segueix aquí. Nosaltres també’, impartida al teatre del CCCB per l’escriptor marroquí Tahar Ben Jelloun. La sessió va comptar també amb una benvinguda a càrrec de Ramon Garriga, patró de la Fundació FC Barcelona.