El patró Antoni Tombas, al centre, amb els represntants de l'European University. FOTO: European University

La seu barcelonina de l’European University va celebrar dissabte passat la seva cerimònia anual de graduació. En el marc d’aquest acte acadèmic el centre universitari va concedir a la Fundació FC Barcelona el premi a la Responsabilitat Social Corporativa que aquesta entitat entrega cada any a empreses o institucions que destaquen per les seves contribucions en l’ambit social.

Segons ha fet públic l’European University, la Fundació ha estat premiada “per promoure els valors cívics i de l’esportivitat a més de 300.000 beneficiaris”. El guardó el va recollir el patró Antoni Tombas en un acte celebrat a l’Hotel Pullman Barcelona Skipper.