Leo Messi, amb un exemplar de 'La força del Barça'. FOTO: ÀNGEL CARBONELL

Leo Messi se solidaritza un cop més amb una causa noble. En aquest cas participant en la promoció d’un conte amb un objectiu solidari. ‘La força del Barça’, escrit per Víctor Panicello i amb il·lustracions de Marta Biel Tres, és la nova proposta literària que posen a la venda des d’aquest dijous la Fundació FC Barcelona, la Fundació Leo Messi i la Fundació Ànima amb l’objectiu de recaptar fons per a la lluita contra el càncer en la infància.

A la venda per 9,95 euros

‘La força del Barça’, editat per Estrella Polar, és un conte pensat per a infants a partir de 6 anys que explica la història d’en Nico i la Laura, dos infants malalts que tenen l’oportunitat d’assistir a un entrenament del primer equip a la Ciutat Esportiva i poden conèixer els seus ídols. El conte es pot trobar a les llibreries per un preu de 9,95 euros.

Fons destinats a la investigació del càncer infantil

Tots els fons recaptats per les vendes d’aquesta obra es destinaran a projectes d’investigació sobre el càncer en la infància liderats pel grup de recerca translacional en càncer infantil del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR), que dirigeix el Dr. Josep Sánchez de Toledo, cap del Servei d’Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l’Àrea Maternoinfantil de l’Hospital Vall d’Hebron, que a més ha escrit el pròleg del conte.

Aquesta és una nova iniciativa conjunta de la Fundació FC Barcelona, la Fundació Leo Messi i la Fundació Ànima amb l’objectiu d’ajudar a millorar la salut i el benestar dels infants més vulnerables i compta amb la complicitat i la col·laboració d’Estrella Polar i l’Hospital de la Vall d’Hebron.