El grup Samba do Barna, al Camp Nou FOTO: ÁLEX CAPARRÓS - FCB

Aquest dissabte al vespre el grup musical Samba do Barna, format per una vintena de components, ha ofert un concert a les instal·lacions del FC Barcelona. Aquesta actuació ha estat possible gràcies a la implicació de la Fundació FC Barcelona en el SIMFÒNIC, un projecte que durant aquest 8 de juny ha ofert 100 concerts simultanis i gratuïts a diferents racons emblemàtics de Catalunya realitzats per més de 5.000 estudiants de música.

Aquesta activitat, que ha dut també la música a indrets com el Zoo de Barcelona, la Seu Vella de Lleida o els Banys Àrabs de Girona, pretén ser un altaveu del treball i el talent dels alumnes de les escoles de música catalanes i, alhora, vol apropar la música als ciutadans, oferint-la com un complement cultural i una inversió educativa.