Un dels infants ingressats a l'hospital amb un exemplar de 'La força del Barça'. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

La Fundació FC Barcelona, la Fundació Leo Messi i la Fundació Ànima, impulsores del conte solidari ‘La força del Barça’, han fet arribar diversos exemplars d’aquesta obra als infants ingressats a l’àrea d’Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona. Amb motiu d’aquesta acció, que s’ha fet coincidir amb la setmana de Sant Jordi, diversos membres de les entitats implicades s’han desplaçat al centre sanitari per fer l’entrega d’aquest llibre, entre els quals Ramon Garriga, patró de la Fundació FC Barcelona, Florencia Parisi, directora de projectes de la Fundació Leo Messi, i Marina San-Martín, directora de la Fundació Ànima. Allà han estat rebuts pel Dr. Josep Sánchez de Toledo, cap del servei d’aquesta àrea de l’hospital.

‘La força del Barça’, editat per Estrella Polar, és un conte pensat per a infants a partir de 6 anys que explica la història d’en Nico i la Laura, dos infants malalts que tenen l’oportunitat d’assistir a un entrenament del primer equip a la Ciutat Esportiva i poden conèixer els seus ídols. El conte es pot trobar a les llibreries per un preu de 9,95 euros.

Fons destinats a la investigació del càncer infantil

Tots els fons recaptats per les vendes d’aquesta obra es destinaran a projectes d’investigació sobre el càncer en la infància liderats pel grup de recerca translacional en càncer infantil del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR), que dirigeix el Dr. Josep Sánchez de Toledo, cap del Servei d’Oncologia i Hematologia Pediàtriques de l’Àrea Maternoinfantil de l’Hospital Vall d’Hebron, que, a més, ha escrit el pròleg del conte.