Els veterans del bàsquet durant la xerrada d'aquest dimecres amb els beneficiaris de 'FutbolNet'. FOTO: GERMÁN PARGA

La Fundació aplica des de fa unes setmanes el bàsquet i la metodologia ‘One Team’ de l’Eurolliga de Bàsquet en algunes sessions de ‘FutbolNet’ a Barcelona i Santa Coloma de Gramenet amb l’objectiu d’utilitzar el bàsquet com a eina integradora i font de valors positius.

Aquestes activitats tenen com a punt de partida el projecte ‘One Team’, creat per l’Eurolliga, que forma part del seu ventall d’iniciatives socials. Es tracta d’un projecte que pretén utilitzar la pràctica d’aquest esport per al foment de la integració social i l’equitat de gènere, especialment entre els joves.

Implicació del Barça Regal i dels veterans

Aquesta iniciativa s’està completant també amb diverses accions educatives i divulgatives que involucraran durant els propers mesos el Barça Regal i els veterans del bàsquet del Club. De fet, aquest dimecres els exjugadors del FC Barcelona Xavi Crespo, Ramon Aloi, Pepe Sillero i Manel Bosch van visitar una sessió de ‘FutbolNet’ al barri del Carmel de Barcelona amb l’objectiu de donar a conèixer als beneficiaris la seva experiència en aquest esport  i introduir el grup en aquesta nova proposta.