Xavier Trias i Ramon Pont, durant la signatura de l'acord a l'Ajuntament de Barcelona. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

La Fundació FC Barcelona ha signat un conveni per col·laborar en un projecte de distribució d’aliments per a persones necessitades impulsat per l’entitat Rotary. Es tracta del projecte ALPAN (Aliments per a necessitats) que aquesta organització de voluntaris ja aplica des de fa catorze anys i que, a partir de l’estiu passat, ha arribat a Barcelona. El projecte ALPAN distribueix gratuïtament a menjadors socials menús diaris proporcionats per cinc hotels de la capital catalana. La Fundació donarà a conèixer aquest projecte i crearà sinergies amb les organitzacions amb què col·labora perquè també hi puguin participar.

A més dels seus impulsors, Rotary Internacional i el seus Clubs de Madrid i Barcelona centre, també s’han sumat a aquesta iniciativa entitats com l’Ajuntament de Barcelona, l’Associació de Voluntaris de La Caixa i la Fundació RACC. L’entesa es va segellar aquest dilluns a la tarda a l’Ajuntament de Barcelona amb la presència de l’alcalde Xavier Trias. Representant la Fundació en aquest acte va assistir el seu vicepresident primer, Ramon Pont.

Aquesta acció reforça el compromís de la Fundació amb les persones que en aquests moments més ho necessiten a Catalunya; en concret, aquelles que requereixen ajuda alimentària.