Presentació de l'Observatori Sociològic Internacional de l'Esport. FOTO: Tomas Tyrpekl (CEEB)

Aquest dimecres s’ha presentat a Barcelona l’Observatori Sociològic Internacional de l’Esport, una nova entitat impulsada i gestionada per la Fundació del CEEB (Consell de l’Esport Escolar de Barcelona) i la Fundació EducarUno de Mèxic que neix amb l’objectiu de crear un espai científic des d’on es desenvolupin estudis sobre l’esport, en la seva vessant social i educativa, que siguin de lliure accés i referència per a la societat.

Com a entitat que treballa per la difusió de l’esport en clau social, la Fundació FC Barcelona ha apadrinat aquest projecte que s’ha presentat aquest migdia al Centre Barcelona World Race. L’acte ha comptat amb la presència del vicepresident primer de la Fundació, Ramon Pont.

Aquest nou projecte, promogut també per l’Ajuntament de Barcelona i on hi col·laboren, entre altres entitats, la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, fomentarà la creació d’una plataforma que serveixi de col·laboració i intercanvi entre les entitats que treballen amb l’esport com a eina social i nodrirà de contingut teòric el poder real de l’esport com a instrument d’integració, socialització i transformació social.