Una vintena d’interns del Centre Penitenciari Múrcia I han visitat les instal·lacions del FC Barcelona / FOTO: DAVID CUELLA

Aquest dimarts, una vintena d’interns del Centre Penitenciari Múrcia I han visitat les instal·lacions del FC Barcelona en el marc d’un projecte de sortides programades impulsat per aquest centre. Després d’una visita durant el matí al Museu del FC Barcelona, al migdia han disputat un partit de futbol contra un combinat de veterans de l’Agrupació Barça Jugadors en un dels camps annexos al Miniestadi. El representant institucional del Club en aquesta activitat ha estat el patró de la Fundació FC Barcelona, Xavier Pérez Farguell.

La Fundació FC Barcelona, en col·laboració amb l’Agrupació Barça Jugadors, ha atès i ha gestionat la petició dels responsables del centre Múrcia I perquè aquest grup d’interns poguessin conèixer les instal·lacions del Club amb l’objectiu de fomentar la seva reinserció social.

Juan Carrión, coodinador social del centre penitenciari Múrcia I i president de la Penya Barcelonista de Totana, ha liderat aquesta sortida, que ha suposat un gran al·licient per a tots els seus integrants.