Els jugadors del primer equip, amb alguns dels infants que van assistir al partit FCB-Hospitalet del desembre passat. FOTO: Miguel Ruiz / FCB

Com ja va succeir el mes de desembre passat per al partit Barça-Hospitalet, la Fundació ha ofert entrades, en aquest cas per al partit del Trofeu Joan Gamper, a ONG, casals d’acollida i altres entitats socials que tenen com a beneficiaris persones amb discapacitat intel·lectual o en risc d’exclusió social, entre d’altres. En total, per al partit d’aquest dilluns, es van repartir més de 10.000 localitats.

Es tracta d’una iniciativa d’apropament als infants i joves de Catalunya, especialment ben rebuda per les entitats beneficiàries, que, en la mesura del possible, la Fundació mirarà de repetir en un futur i que reforça l’interès d’aquesta entitat pels col·lectius més vulnerables.

En aquesta línia, la Fundació també gestiona durant tot l’any altres activitats que apropen els més joves al Barça, com per exemple, la visita d’infants amb malalties greus als entrenaments del primer equip. A més, per Reis, cada any, es duu a terme també la tradicional visita als hospitals dels jugadors del primer equip, dins la campanya ‘Un somni per un regal’, en la qual els cracs del Barça comparteixen una estona amb els infants i joves ingressats en diversos centres sanitaris catalans.