El bolígraf solidari és l'objecte clau d'aquest projecte.

La Fundació FC Barcelona, un any més, se suma a la difusió del projecte ‘Un Juguete, una Ilusión’, una iniciativa pensada per fer arribar joguines noves a milers d'infants que viuen en zones desafavorides de l'Amèrica Llatina, l'Àfrica, el Pròxim Orient i, a partir de l’edició d’enguany, també de l’estat espanyol.

Bolígraf solidari

La XIII edició d'aquesta campanya, organitzada per RNE i la Fundació Crecer Jugando, estarà en marxa fins al 6 de gener. Novament el bolígraf solidari és l'eix del projecte i es podrà adquirir a les oficines de Correus, supermercats, botigues de joguines, papereries i grans superfícies. Amb la recaptació de les seves vendes es fabricaran les joguines noves que s'enviaran a cadascun dels països seleccionats.

Des del seu inici l'any 2000, ‘Un Juguete, una Ilusión’ ha enviat prop de 6.000.000 joguines i ha dotat gairebé 2.000 ludoteques.