La Fundació, a la Festa dels Súpers / FOTO: GERMÁN PARGA-FCB

La Fundació FC Barcelona està present en l’edició d’enguany de la Festa dels Súpers que se celebra aquest cap de setmana al recinte de l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona. Ho fa a través d’una carpa lúdica del nou projecte ‘Barçakids’, en què els infants poden participar en diverses proves i tallers en el marc d’un minicamp de futbol, on poden posar en pràctica valors com el compromís, la humilitat i el respecte, i alhora divertir-se. Els infants poden demostrar les seves habilitats amb la pilota, reptar-se en un ‘quiz’ (joc de preguntes i respostes) sobre el Barça, pintar-se la cara o participar en un ‘photocall’, entre d’altres.

Aquest espai es troba a la zona 46 del recinte i estarà obert al públic dissabte i diumenge de 10 a 19 hores.

Què és ‘Barçakids’?

‘Barçakids’ és un nou projecte educatiu creat per la Fundació FC Barcelona que té com a objectiu la transmissió dels valors inherents al món de l’esport, en aquest cas en el marc de l’escola, als nens i nenes d’entre 6 i 12 anys. Aquest programa es presentarà oficialment en un acte a finals del mes d’octubre en una escola de Barcelona.