Ramon Pont, a la dreta, durant la sessió a la Sala París. FOTO GERMÁN PARGA / FCB

Xerrada amb la participació de Susana Monje. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

Sota el convenciment que tothom té el seu paper en la lluita per la igualtat de drets i oportunitats per a totes les persones, la Fundació Rosa Oriol i l’entitat Sonrisas de Bombay, amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona, han impulsat la sessió ‘ActivaT, implica’t en el canvi’ que s’ha celebrat aquest dimarts a la Sala París de les instal·lacions del Club.

Intervencions de Monje i Pont

Durant el matí, el president Sandro Rosell ha volgut saludar els assitents a l’acte donant-los la benvinguda i agraïnt-los el seu intens treball en l’ambit social. Aquest espai de reflexió, vehiculat a través de diverses taules rodones, ha comptat també amb les intervencions dels directius del FC Barcelona Susana Monje i Ramon Pont.

D’una banda, Monje ha participat en la xerrada 'Activades i compromeses', en la qual ha reflexionat sobre el paper de la dona en les relacions laborals i ha recordat que, en els temps que corren, “cal tenir capacitat per valorar la feina i viure-la amb emoció, pensant el que cada dia hi podem aportar”. D’altra banda, Pont ha participat a la xerrada ‘Iniciatives transformadores’, on ha pogut explicar el paper del FC Barcelona en l’àmbit social i com es vehicula aquesta tasca a través de la Fundació FC Barcelona. “El Barça té una força impressionant que ben utilitzada serveix per estimular valors entre els més joves”, ha recordat.

Entre altres professionals, també han participat en aquesta jornada la periodista Irene Villa, el director de Comunicació de Coca-Cola Espanya, Carlos Chaguaceda, i el doctor en filosofia i teologia Francesc Torralba.