Ramon Pont recull el Premi Europeu a l’Excel·lència Benèfica i/o Cultural / FOTO: GERMÁN PARGA - FCB

Aquest dissabte el vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, Ramon Pont, va recollir el Premi Europeu a l’Excel·lència Benèfica i/o Cultural atorgat a la Fundació FC Barcelona per part de la Fundación Fomento Europeo AEFE. L’organització va concedir el premi a la Fundació per “la seva positiva tasca de promoure els valors cívics i esportius en la joventut”.

L’entrega del guardó es va dur a terme a l’Hotel Rey Juan Carlos I i va comptar amb la presència dels patrons: Ramon Palou, Sergi González, Enric Roca, Marta de Llauder, Lola Bou, Xavier Aguilar, Mohammed Chaib i Antoni Tombas.

En aquesta mateixa cita es va premiar una dotzena més d’entitats, entre les quals hi havia el Banc dels Aliments, la Fundació Abadia de Montserrat o l’Associació Espanyola Contra el Càncer.

La Fundación Fomento Europeo AEFE, fundada l’any 1991, treballa per fomentar l’agermanament entre els pobles europeus i guardona, anualment, entitats que treballen en pro dels valors universals en un entorn cultural, social i benèfic.