'Barçakids' està destinat als alumnes de primària de Catalunya. FOTO: ARXIU

El programa de Barça TV ‘Porta 104’ ha estrenat un nou reportatge anomenat ‘Petits grans valors’ que dóna a conèixer la posada en escena del projecte educatiu ‘Barçakids’, impulsat per la Fundació FC Barcelona.

Les càmeres de Barça TV han visitat les aules de l’Escola Verge de la Salut de Sant Feliu del Llobregat, on recentment aquest projecte s’ha posat en pràctica entre els alumnes de primària. El programa recull cadascuna de les parts de què consta 'Barçakids' des de la gimcana amb les tauletes tàctils, fins a les sessions de reflexió passant per les activitats esportives als patis. D’entre els valors i els esports que ‘Barçakids’ proposa a les escoles, el centre de Sant Feliu va triar treballar la humilitat i l’handbol.

El reportatge compta també amb entrevistes a Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, als educadors del projecte, així com als mestres de l’escola i als seus alumnes, que expliquen què ha significat per a ells descobrir aquesta nova experiència educativa.

Els valors, al context escolar

El projecte ‘Barçakids’ de la Fundació FC Barcelona va ser presentat a l’octubre passat i recorre les escoles catalanes amb l’objectiu d’apropar als infants d’entre 6 i 12 anys els valors inherents al món de l’esport de manera atractiva i innovadora. Més informació a www.fcbkids.cat.

El programa de Barça TV es pot veure, entre altres emissions, aquest divendres a les 15.45 hores i diumenge a les 19.15 hores.