Una de les esportistes de l'entitat Special Olympics Catalunya durant una de les Marxes d'aquesta entitat. FOTO: Arxiu

El FC Barcelona, a través de la seva Fundació, vol donar visibilitat al Dia Mundial de la Síndrome de Down, que se celebra aquest dijous 21 de març.

El Club, sensible amb aquest col·lectiu de persones i les seves famílies, ofereix els seus altaveus a aquesta causa fruit del seu constant compromís amb els col·lectius que tenen alguna discapacitat, amb la voluntat de contribuir en la defensa de la seva dignitat i amb el convenciment que l’esport pot ser una font de millora personal i física de gran valor per a tots ells.

La Fundació estudia organitzar properament a les instal·lacions del Club una sessió divulgativa sobre la Síndrome de Down amb l’objectiu d’ajudar a contextualitzar la realitat de les persones amb aquesta anomalia genètica i posar de manifest la importància de la seva integració a la societat.

Entre altres activitats, la Fundació dóna suport i col·labora habitualment en les accions impulsades per Special Olympics Catalunya i, recentment, juntament amb aquesta entitat i Invest For Children, ha posat en marxa el ‘1r Concurs Internacional de Vídeos sobre l’Esport i la Discapacitat Intel·lectual’, que pretén dinamitzar la producció audiovisual per tal de vincular amb creativitat i originalitat aquests dos àmbits.