Una setantena de joves han participat en aquesta activitat esportiva: FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

Aquest dilluns al matí els Dallas Mavericks, amb la col·laboració de NBA Cares i la Fundació FC Barcelona, han ofert un clínic al Palau Blaugrana per a una setantena d’infants i joves inscrits al centre ‘FutbolNet’ de la Fundació a ‘El Carmel’ i per a altres estudiants de l’IES Ferran Tallada situat en aquest mateix barri.

Amb la participació del Barça Regal

La sessió, que ha començat a les 13 hores, ha permès als infants compartir amb els jugadros de l’NBA una sèrie de jocs esportius basats en el bàsquet. Els jugadors han treballat amb els joves els fonaments d’aquest esport, incloent la passada, el tir i el driblatge, i també han incidit en la importància dels valors i de portar un estil de vida actiu i saludable. En aquesta activitat també han participat diversos jugadors del Barça Regal (Todorovic, Abrines, Jasikevicius, Sada, Navarro, Mickeal, Tomic i Huertas), així com els exjugadors de l’NBA Detlef Schrempf i Peja Stojakovic. També han visitat aquest clínic el president Sandro Rosell i el directiu Ramon Cierco.

Segon clínic amb l’NBA i els beneficiaris de la Fundació

No és la primera vegada que NBA Cares i la Fundació FC Barcelona col·laboren en un activitat com aquesta, ja que el setembre del 2010, ambdues entitats van portar un clínic similar a Santa Coloma de Gramenet, també per a beneficiaris dels projectes de la Fundació. NBA Cares és la iniciativa de responsabilitat social corporativa de l'NBA, fonamentada en la llarga tradició de la Lliga nord-americana de realitzar accions de caràcter social als EUA i també en altres parts del món.