Els infants van gaudir de diversos jocs esportius a la pista del Palau. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS

En el marc de la col·laboració que uneix la Fundació FC Barcelona amb l’Eurolliga per utilitzar el bàsquet com a eina formativa i d’inclusió social, aquest dimecres es va cel·lebrar un clínic de bàsquet al Palau Balugrana coordinat per membres de l’Agrupació de Veterans del Barça d’aquest esport.

Els protagonistes van ser un centenar de beneficiaris del projecte ‘FutbolNet’ pertanyents als grups de Santa Coloma de Gramenet i del barri d’El Carmel de Barcelona. Tots ells van poder gaudir durant una hora de diversos jocs esportius basats en el bàsquet en un espai privilegiat.

En aquesta sessió es va aplicar la metodologia ‘One Team’ de l’Eurolliga, un sistema que aquesta organització aplica amb els clubs de bàsquet europeus i que utilitza el poder del bàsquet per afavorir la cohesió social de les comunitats.