El patró Jordi Bellmunt a les instal·lacions del Campus amb els entrenadors de l'FCB Escola. FOTO: AVEA

Des del 24 de juny passat i fins aquest divendres 28 s’ha celebrat a Istanbul el ‘FCBEscola Campus Avea’. Aquesta cita esportiva ha aplegat durant cinc dies 120 nens i nenes turcs que han gaudit de diversos entrenaments, partits de futbol i jocs esportius en un ambient purament blaugrana. Quatre entrenadors de l’FCBEscola s’han desplaçat a aquest país per coordinar les activitats i ajustar-les als criteris esportius que el FC Barcelona ja aplica a la seva escola oficial.

Visita de la Fundació FC Barcelona a Turquia

Aquest campus s’ha dut a terme de la mà d’Avea, empresa de telecomunicacions turca, patrocinadora del FC Barcelona en aquest territori. Com a complement d’aquesta iniciativa esportiva, el patró de la Fundació FC Barcelona, Jordi Bellmunt, s’ha desplaçat a Istanbul per assistir, de la mà d’Avea, a diverses trobades amb diferents entitats socials del país. En aquest viatge, Bellmunt també ha pogut donar a conèixer davant d’aquestes organitzacions i dels mitjans de comunicació turcs la filosofia i els projectes que el FC Barcelona desenvolupa a través de la Fundació.