Egurrola, durant la roda de premsa d'aquest dijous. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

En una roda de premsa celebrada aquest dijous a la sala de premsa del Palau Blaugrana, el porter de l’equip d’hoquei patins del FC Barcelona, Aitor Egurrola, ha estat presentat com a nou padrí de Special Olympics Catalunya, entitat que promou l’esport entre les persones amb discapacitat intel·lectual. Representant a aquesta institució han participat el seu vicepresident, Francesc Martínez de Foix i el seu secretari general, Jordi Durà.

Egurrola ha assegurat que no va “dubtar ni un moment a dir que sí” i considera que amb aquest honor està representant “tot l’equip d’hoquei patins del Barça”. En aquest acte han acompanyat Egurrola diversos integrants d’un equip d’hoquei patins que participarà el proper mes de gener als Jocs Mundials de Special Olympics que se celebraran a Corea del Sud. El porter els ha encoratjat a “seguir competint” i a “estimar aquest esport”.

El nomenament del capità de l’equip d’hoquei patins del FC Barcelona com a padrí d’aquesta causa té lloc tres dies abans de la celebració d’una nova edició de la Marxa Special Olympics, prevista per a aquest diumenge 16 de desembre, i organitzada per aquesta entitat juntament amb la Fundació FC Barcelona i la Federació ACELL (Federació Catalana d’Esports per a Disminuïts Psíquics). La marxa s’iniciarà a les 10.30 hores a la plaça Reina Maria Cristina i farà un recorregut fins al Palau Blaugrana, on està previst que arribi cap a les 11 hores.