Sandro Rosell, en la seva intervenció a l'acte de dijous. FOTO: MIGUEL RUIZ / FCB

Special Olympics Catalunya va celebrar aquest dijous al vespre a la Sala París una trobada amb els voluntaris, les entitats i les empreses col·laboradores en els actes del 20è aniversari dels Jocs Special Olympics, que van tenir lloc l’octubre passat. Sandro Rosell va ser el respresentant del FC Barcelona i de la Fundació en aquesta cita que reconeix la implicació de diverses entitats en el foment de la pràctica de l’esport per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

La Fundació FC Barcelona i Special Olympics Catalunya comparteixen un conveni a partir del qual es generen col·laboracions conjuntes pel foment de l’activitat física en el col·lectiu de persones amb discapcitat intel·lectual, com és el cas dels Jocs Special Olympics o la Marxa Special Olympics.