Leo Messi amb els membres de YaLa, en acabar l'entrenament. Foto: Miguel Ruiz / FCB

Cesc con los miembros de YaLa, al acabar el entrenamiento. FOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

Sis joves pertanyents a YaLa (Young Leaders Movement) han estat aquest divendres a l'entrenament del primer equip a la Ciutat Esportiva, just després del partit contra l'Osasuna. Aquests joves, dos israelians, una libanesa i tres palestins, han estat els guanyadors d'un concurs en el si d'aquesta entitat. YaLa és un moviment social juvenil de l'Orient Mitjà, creat a iniciativa de The Peres Center For Peace, que aglutina joves d'entre 15 i 30 anys, israelians i palestins, amb l'objectiu de fomentar la pau i la bona convivència entre aquestes dues comunitats.

La Fundació col·labora amb YaLa per fomentar la pau entre les dues comunitats, i per aquest motiu ha facilitat la visita d'aquests joves a les instal·lacions del FC Barcelona. A més de l'entrenament d'aquest divendres, els sis joves de YaLa tenen programades una sèrie d'activitats ludicoculturals a Barcelona fins al proper dimarts, que serà quan tornaran a casa. Entre aquestes, visitaran el Museu del Club, el Cosmocaixa i assitiran al partit Barça-Betis del proper diumenge.