El grup de beneficiaris d'ASCIB amb el patró de la Fundació, Mohammed Chaib. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS

Aquest dijous al matí una vintena de beneficiaris de l’entitat ASCIB (Associació Sociocultural Ibn Batuta) ha visitat les instal·lacions del Camp Nou Experience. Aquests joves pertanyen als equips de futbol sala de les categories infantil, cadet i juvenil d’aquesta entitat i tots ells són magribins o pertanyen a famílies d’origen magribí que formen part d’aquesta associació.

ASCIB, que té quatre delegacions a Catalunya (Barcelona, Sant Boi del Llobregat, Castelldefels i Lleida) treballa per donar ajuda humana, social i cultural als ciutadans immigrants magribins i en especial als joves d’aquest col·lectiu que viuen a Catalunya.

Aquesta visita ha estat gestionada per la Fundació FC Barcelona amb la coordinació del patró Mohammed Chaib i suposa una acció més d’aquesta entitat pel foment de la cohesió social dels col·lectius d’infants i joves de Catalunya que més ho necessiten.