Alguns dels membres de la delegació blaugrana a l'entrada d'un dels centres CRAE. Foto: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

Enguany la Fundació FC Barcelona amplia l'espectre de beneficiaris de la tradicional campanya de repartiment de joguines 'Un somni per un regal', fent-la extensiva també als infants i joves inscrits a sis centres CRAE (Centres Residencials d'Acció Educativa) de Barcelona.

Compromís del futbol formatiu i dels veterans

La primera fase de la campanya es va posar en marxa aquest dilluns a la tarda amb l'entrega de regals a uns 175 joves incrits a sis centres CRAE de Barcelona amb edats compreses entre els 4 i els 18 anys. Aquesta acció ha estat possible gràcies al compromís dels jugadors dels equips formatius del FC Barcelona i als membres de l'Agrupació Barça Jugadors.

Diversos integrants del Cadet A, Cadet B i Juvenil A, així com jugadors del bàsquet formatiu i veterans del Club, van repartir als beneficiaris d'aquests centres diversos lots de marxandatge del FC Barcelona i van poder compartir una xerrada amb ells.

Segona fase, per Reis

Els centres CRAE són institucions gestionades per entitats del tercer sector i coordinades per la Generalitat de Catalunya per a la guarda i educació de menors amb l'objectiu de donar resposta a necessitats assistencials que requereixen una atenció especial on s'hi apliquen mesures educatives i d'inserció social, laboral i familiar.

La segona fase de la campanya es durà a terme, com és habitual, pels volts de Reis, amb el repartiment de regals per part dels jugadors del primer equip a diversos hospitals de Barcelona.