Adriano, envoltat de defenses del Màlaga. FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.

Coincidint amb el partit Barça-Màlaga d’aquest dimecres, la Fundació FC Barcelona durà a terme diverses accions de visibilitat al Camp Nou a favor de la lluita contra l’atur juvenil. Fa unes setmanes la Fundació i Càritas van presentar un acord de col·laboració per treballar en aquesta línia, gràcies al qual 50 joves a l’atur duen a terme pràctiques professionals al FC Barcelona.

Amb l’objectiu de donar visibilitat a aquest problema social, l’‘speaker’ del Camp Nou, Manel Vich, farà una menció sobre la implicació del Club amb la causa i donarà pas a un vídeo de sensibilització produït per Càritas que es podrà veure als videomarcadors de l’Estadi.

La Fundació també ha convidat a veure el partit als 50 joves que, fruit de l’acord, duen a terme pràctiques professionals al Club. A la llotja del Camp Nou també hi seran el cardenal arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach, el delegat episcopal de Càritas, Salvador Bacardit, i el director de Càritas, Jordi Roglà.