Foto de família a l'esplanada del Camp Nou. FOTO: GERMÁN PARGA / FCB

Abans de l’inici del partit entre el Barça i el Màlaga, el president del FC Barcelona, Sandro Rosell i vicepresident primer de la Fundació, Ramon Pont, han rebut a les instal·lacions del Camp Nou el cardenal arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach, i la cinquantena de joves que duen a terme pràctiques professionals al Club fruit de l’acord establert recentment entre la Fundació FC Barcelona i Càritas. Tost ells, juntament amb el delegat episcopal de Càritas, Salvador Bacardit, i el director de Càritas, Jordi Roglà, han estat convidats a veure el partit d’aquest dimecres a l’estadi.

Coincidint amb el FCB-Màlaga la Fundació FC Barcelona duu a terme diverses accions de visibilitat al Camp Nou a favor de la lluita contra l’atur juvenil. Amb l’objectiu de mostrar aquest problema social, l’‘speaker’ del Camp Nou, Manel Vich, farà una menció sobre la implicació del Club amb la causa i donarà pas a un vídeo de sensibilització produït per Càritas que es podrà veure als videomarcadors de l’Estadi.