El Palau se sumarà aquest diumenge a una nova causa social. Foto: Arxiu

La Fundació FC Barcelona vol donar visibilitat a una causa destacable, impulsada per la  Fundació del Bàsquet Català i Càritas Catalunya. Es tracta de la campanya 'Fes la teva cistella', que durant aquest mes de novembre i desembre està recollint aliments de primera necessitat i diners que, posteriorment, Càritas s'encarregarà de disrtribuir entre les persones més necessitades de casa nostra.

El bàsquet català, involucrat

En aquest cas, els jugadors del Barça Regal aportaran el seu granet de sorra aquest diumenge en els prolegòmens del partit davant del Gran Canària 2014. Els de Xavi Pascual sortiran a la pista amb unes samarretes d'aquesta campanya mostrant la seva sensibilitat amb el projecte, al qual també s'hi han sumat molts equips de la Federació Catalana de Bàsquet.

Les donacions econòmiques es poden fer al compte següent:

'La Caixa' 2100-0941-24-0200235109.

Per a més infromació, podeu contactar amb la Fundació del Bàsquet Català y Càritas Catalunya.