Un dels licitadors del sopar amb una de les samarretes subhastades. Foto: Invest For Children

Aquest dijous al vespre les entitats Invest for Children i la Fundació Theodora van celebrar el seu II Sopar Benèfic, simultàniament a Barcelona i a Madrid; a l'Hotel Rei Joan Carles I i a l'Hotel Intercontinental, respectivament. En aquest acte, la Fundació FC Barcelona hi va participar de manera activa, cedint per a la subhasta benèfica que s'hi va celebrar, dues samarretes del primer equip i una pilota.

Amb la participació dels patrons

A l'acte van assistir també els patrons de la Fundació FC Barcelona: Ramon Garriga, Sergi González, Rosa M. Lleal, Enric Roca, Marta R. de Llauder, Joaquim Triadú i el director general, Josep Cortada. En total van participar en aquest sopar més de 700 persones, entre elles, representants de diverses entitats socials de l'Estat espanyol i cares conegudes com el pilot Carles Checa, la model Judith Mascó i l'actor Santi Millán.

Dues entitats de referència

La participació en aquest acte respon a l’interès de la Fundació d’apropar-se i ajudar els col·lectius d’infants més vulnerables i les entitats líders en aquesta causa. ‘Invest for Children’ (i4c) és una fundació internacional sense ànim de lucre que treballa per aconseguir una vida millor per a les persones amb discapacitat intel·lectual. Per la seva banda, la Fundación Theodora treballa per humanitzar l’estada dels infants als hospitals a través d’activitats ludicoartístiques.