Abidal ha estat un dels jugadors que ha cedit la seva imatge per a la campanya.

'Som el que respectem' ha arribat aquesta setmana també a Girona. El foment del respecte, la tolerància i la bona convivència, especialment entre els més joves, ha estat present en un estand del Saló de Formació i Ocupació de Girona.

La Fundació, que ja va dur el projecte amb èxit de convocatòria al Saló de la Infància de Barcelona, el desembre passat, ha ofert en aquesta fira informació sobre la campanya i ha transmès als joves que han passat per aquesta instal·lació la voluntat formativa dels projectes socials del FC Barcelona.

Ampli material de sensibilització

La campanya, que es va presentar el 21 de desembre passat, disposa de diversos documents audiovisuals de sensibilització disponibles al web www.somelquefem.cat. Entre aquests, entrevistes amb els alumnes i tècnics de l'FCB Escola; deu clips amb consells per al foment del respecte i la convivència, a càrrec d'aquests joves, i una xerrada amb l'exblaugrana Lilian Thuram, on explica la tasca que duu a terme la seva fundació contra el racisme i la seva pròpia experiència en relació amb els valors que fomenta la campanya.