Els infants ingressats han pogut gaudir d'una estona de lectura en clau blaugrana. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB.

La Fundació FC Barcelona, amb l’objectiu de fer més agradable la diada de Sant Jordi als infants ingressats als hospitals, reparteix durant el dia d’avui exemplars del conte ‘La samarreta màgica’ a les àrees pediàtriques de vuit centres sanitaris catalans.

Els hospitals on es reparteix aquest conte són: l'Hospital de Barcelona, l'Hospital de Nens de Barcelona, l'Hospital de Sant Pau, l'Hospital del Mar, l’Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital de la Vall d'Hebron, l’Hospital Germans Trias i Pujol i l’Hospital Parc Taulí de Sabadell.

Amb pròlegs del president Rosell i de Valdés

Aquest conte, que també es va repartir dissabte passat al Camp Nou, està escrit per Víctor Panicello i explica la història de l’Albert, un nen de 8 anys que es troba ingressat en un hospital per sotmetre’s a un tractament. Tot i la seva delicada situació, la seva estada en aquest centre serà especial i màgica gràcies al seu sentiment barcelonista.

L’edició d’aquest conte és un projecte pel foment de la lectura en català entre els més joves impulsat per la Fundació FC Barcelona, la Fundació Leo Messi i la Fundació Ànima amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes. El conte té pròlegs del president del FC Barcelona, Sandro Rosell, i del jugador del primer equip Víctor Valdés i compta amb il·lustracions de Julia Muñoz.