Presentació de 'Som el que respectem'. Foto: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

Durant la presentació de la nova campanya de la Fundació FC Barcelona, 'Som el que respectem', el president del FC Barcelona, Sandro Rosell, ha recordat la importància del "respecte mutu" en la nostra societat, un valor que, ha recordat, "intentem inculcar des de la Masia". Una virtut que també queda exemplificada en el tarannà del primer equip. "Pep Guardiola és un referent de respecte", ha assegurat Rosell.

Construir convivència

El conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, Josep Lluís Cleries, ha recordat en l'acte que "els jugadors del FC Barcelona són també referents" en aquesta matèria. "Donar aquest missatge al camp és una manera d'educar i de construir convivència i dignitat", ha afegit.

"El respecte, pedra angular de la UEFA"

Per la seva banda, la quarta tinenta d'alcalde i regidora de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports de l'Ajuntament de Barcelona, Maite Fandos, ha assegurat que, amb 'Som el que respectem', "el Barça demostra que és "un club emprenedor en altres àmbits més enllà de l'esport". A l'acte celebrat a l'Espai Roma del Camp Nou també hi era present el cap de responsabilitat social de la UEFA, Patrick Gasser, que ha recordat que "el respecte és un principi bàsic del futbol i la pedra angular de la UEFA".