Sandro Rosell i Consuelo Crespo al Global Sports Forum. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

Sandro Rosell ha compartit aquest dijous amb Consuelo Crespo, presidenta de l'Unicef a Espanya, una de les taules rodones del Global Sports Forum. Durant la xerrada, presentada sota el títol "El paper de la filantropia a l'esport", Rosell ha explicat quines són les línies mestres del treball de la Fundació FC Barcelona. Rosell ha recordat que ara es prioritzen "les accions locals a Catalunya a través de l'esport" i són estratègiques "les aliances amb altres grans fundacions".

Rosell també ha recordat que "els jugadors i els tècnics del FC Barcelona donen el 0,5% del seus salaris" per a la realització de projectes a la Fundació. Per la seva banda, Crespo ha ressaltat "la importància dels missatges dels jugadors" en la tasca conjunta i el fet que "l'esport és un aliat fonamental per treballar amb els nens i joves".

Treball amb l'Unicef a quatre països

Segons ha informat la presidenta de l'Unicef a Espanya, els treballs amb la Fundació ara se centren en quatre països: "la Xina, el Brasil, Sud-àfrica i Ghana". Rosell ha recordat també els valors que hi ha darrere del Club, "que també estan presents a la Masia i al primer equip", i ha mencionat Nelson Mandela com a "persona líder, espiritualment parlant, del que ha de ser una fundació esportiva".