Els representants de les diverses fundacions, durant la visita. A la dreta del tot, Jordi Bellmunt / FOTO: ÁLEX CAPARRÓS-FCB

El president a Espanya de la Fundació Leo Messi, Rodrigo Messi, i un dels patrons de la Fundació FC Barcelona, Jordi Bellmunt, han visitat aquest matí les consultes pediàtriques de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol. Ho han fet acompanyats per Marina Sanmartin, directora de la Fundació Ànima, ja que totes tres entitats són les responsables de la remodelació d’aquests espais, on des de principis del 2012 es pot atendre més infants i amb més confort.

Els representants de totes tres entitats han pogut conèixer de primera mà com, gràcies a la remodelació, en aquests moments les consultes disposen de deu punts d’assistència, tres més que fins al mes de desembre. A més, ara hi passen visita tots els metges d’especialitats pediàtriques, quan fins a l’any passat els facultatius de Dietètica i Nutrició i d’Educació Diabetològica pediàtriques ho havien de fer en uns espais separats.

10.000 visites

Tot plegat, sumat a un considerable augment del confort i a un increment del 25% de les visites previstes anuals (de 20.000 a 25.000), reforça el paper de l’Hospital Germans Trias com a centre públic de referència i alta complexitat al Barcelonès Nord i el Maresme. En aquest sentit, durant els primers 5 mesos de funcionament de les noves consultes pediàtriques s’han registrat 10.000 visites.

Durant l’acte, els representants de les fundacions Leo Messi, FC Barcelona i Ànima han estat acompanyats pel gerent territorial de l’Institut Català de la Salut.