Xerrada celebrada a Mardid, amb motiu del 50è aniversari de l'Unicef Espanya.

L'Unicef Espanya compleix mig segle de vida i la Fundació FC Barcelona ha volgut estar present en aquesta important efemèride. El comitè espanyol d'aquesta agència de les Nacions Unides ha celebrat aquest dimarts un esmorzar col·loqui a Madrid sota el nom 'El paper de les dones en la lluita pel desenvolupament', en el marc dels actes que conmemoren el seu 50è aniversari.

Interès pel projecte conjunt

A l'acte, on només hi han participat dones, la Fundació ha estat representada per la vicepresidenta del Patronat, Lola Bou. També hi ha estat present S.M. la Reina Sofia, així com membres de l'Unicef a l'Afganistán, Libèria i la República Dominicana, que han exposat la situació de la infància i de les dones en els seus respectius països de treball.

Durant l'acte, els membres de l'Unicef han tingut paraules d'agraïment a la representació blaugrana per la destacable tasca conjunta que duen a terme les dues entitats, que, en l'actualitat, tenen com a objectiu aprofitar l'impacte social del Club per donar suport a un moviment global a favor de l'educació i l'esport, amb resultats tangibles en benefici dels nens.