D'esquerra a dreta, Brauli Duart, Xavier Trias, Sandro Rosell, Eugeni Sallent i Fèlix Riera. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS

Aquest dijous s’ha presentat a la sala de premsa Ricard Maxenchs del Camp Nou el partit de futbol sala que disputaran els jugadors del primer equip, dirigits per Josep Guardiola i Tito Vilanova, amb motiu de 'la Marató per la pobresa' de TV3 i Catalunya Ràdio. El matx se celebrarà al Palau Sant Jordi, el proper 27 de maig a les 19.00 hores. Amb aquesta iniciativa el FC Barcelona vol demostrar la seva sensibilitat amb la causa per la qual també ha treballat amb anterioritat a través de diversos projectes impulsats per la Fundació FC Barcelona.

L’acte de presentació ha comptat amb la presència del president del FC Barcelona, Sandro Rosell; de l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias; del president de la CCMA, Brauli Duart, i del director de TV3, Eugeni Sallent.

Els Barça cedeix "el seu millor patrimoni"

Rosell ha recordat que, quan TV3 va exlpicar-li el projecte, "vam decidir posar sobre la taula el nostre millor patrimoni: els jugadors i els tècnics". Segons el president del FC Barcelona, "la responsabiltat social del Barça ha de respondre". Rosell ha recordat  que, a més d'aquest partit,  el FC Barcelona dóna al compte de la Marató els 200.000 euros consignats per la COPE. "Esperem que aquell diumenge només hi hagi un perdedor: la pobresa", ha sentenciat.

Iniciativa per finançar projectes socials

'La Marató per la pobresa' és un projecte excepcional i puntual que vol mobilitzar la ciutadania i donar suport a les entitats i persones que treballen per combatre-la. 'Que ningú es quedi fora de joc' és el seu lema i té com a objectiu lluitar contra l’exclusió social, sensibilitzant i mobilitzant la societat. Els fons que es recaptin aniran destinats a “ajudar els que ajuden”. Finançaran projectes socials del tercer sector relacionats amb els àmbits de l’assistència, l’habitatge, la inserció sociolaboral i els infants.