Les 'cheerleaders' es van sumar també a 'Som el que respectem'. Foto: Àlex Caparrós /FCB

La Fundació FC Barcelona va convertir aquest dijous el Palau Blaugrana en la seu del respecte i la tolerància. En la prèvia del partit FCB Regal – Zalgiris Kaunas es van dur a terme diverses accions de la campanya de sensibilització 'Som el que fem, som el que respectem', que pretén fomentar el respecte, la tolerància i la bona convivència.

Les 'cheerleaders' del Palau van fer les seves intervencions amb la samarreta de la campanya i van repartir postals informatives i polseres del projecte als més de 3.500 assistents al partit, que van valorar molt positivament la iniciativa.

En la prèvia del FCB Regal – Zalgiris Kaunas també es va poder veure al videomarcador del Palau l'espot principal de la campanya i l''speaker' va fer durant el partit diverses mencions a aquesta iniciativa de la Fundació.