Els socis del FC Barcelona podran adquirir les seves entrades per al partit de 'la Marató per la pobresa' a partir d’aquest divendres, 4 de maig, a les 10 hores. És en aquest moment quan es començaran a vendre les entrades per al partit solidari que es jugarà el 27 de maig al Palau Sant Jordi. Aquest procés de venda d’entrades conclourà el dia 7, a les 9 hores. Les entrades es poden comprar a través de www.ticketmaster.es.

Durant aquest període, estarà disponible la meitat de l’aforament i tots els socis que vulguin adquirir-ne s’hauran d’identificar amb una paraula clau: socisfcbarcelona.

A partir del dia 7, un cop conclogui el període de compra per als socis, les entrades es posaran a la venda per al públic en general.

'Que ningú es quedi fora de joc'

'La Marató per la pobresa’ es farà el diumenge 27 de maig al Palau Sant Jordi. És una iniciativa excepcional i puntual que vol mobilitzar la ciutadania i donar suport a les entitats i persones que treballen per combatre-la. 'Que ningú es quedi fora de joc' és el lema de la iniciativa, que té com a objectiu lluitar contra l’exclusió social, sensibilitzant i mobilitzant la societat. Els fons que es recaptin aniran destinats a “ajudar els que ajuden”. Finançaran projectes socials del tercer sector relacionats amb els àmbits de l’assistència, l’habitatge, la inserció sociolaboral i els infants.