Foto: Arxiu

En el recinte de 5.000 m² que acollirà la Festa Barça hi haurà un espai dedicat a la Fundació del FC Barcelona. Es tracta d’un camp de futbol de dimensions reduïdes on es durà a terme un joc que englobarà l’esport i l’educació en valors.

El paper formador de la Fundació

“La Fundació com a part important del Club també vol involucrar-se en activitats socials com la Festa Barça”, assegura Josep Cortada, director de la Fundació del FC Barcelona. L’objectiu és “informar i fer partícips a socis, nens i joves dels valors propis de la Fundació i del Club”: “El treball en equip, la solidaritat i l’esforç són valors que el Barça té molt presents i que nosaltres intentem fer extensiu arreu”.

Aquesta activitat és una mostra més del interès de la Fundació per apropar-se al territori català i als socis del FC Barcelona en particular. Com en d’altres projectes de la Fundació, com el Futbol Net o el Juga-la!, els valors positius de l’esport són els protagonistes i, en definitiva, eines poderoses per a fomentar el civisme i la cohesió social.

Joc i futbol però amb valors

L’objectiu del joc que es farà durant la Festa Barça és aconseguir punts a través de jocs esportius, per a poder assolir els sis valors del taulell: solidaritat, esforç, responsabilitat, igualtat, respecte, treball en equip i així obtenir la copa més gran.

Una festa exclusiva per als socis

La Festa Barça tindrà lloc del 20 al 22 d’agost en un espai d’accés exclusiu per a socis ubicat entre els accessos 14 i 15 del Camp Nou. El recinte estarà obert des de les 10 hores fins a les 20 hores ininterrompudament, i presentar el carnet de soci a l’entrada serà imprescindible per accedir-hi. Cada soci podrà anar acompanyat d’una persona no necessàriament sòcia de l’Entitat.