Portada del conte que es repartirà aquest dissabte a l'Estadi.

Tots els aficionats que assisteixin aquest dissabte al Camp Nou amb motiu del Barça-Madrid trobaran als seus seients un exemplar del conte ‘La samarreta màgica’, escrit per Víctor Panicello. Aprofitant la proximitat de la diada de Sant Jordi, aquesta iniciativa pretén fomentar la lectura en català, especialment entre els més joves, i sensibilitzar sobre la situació que viuen els infants malalts.

‘La samarreta màgica’ explica la història de l’Albert, un nen de 8 anys que es troba ingressat en un hospital per sotmetre’s a un tractament. Tot i la seva delicada situació, la seva estada en aquest centre serà especial i màgica gràcies al seu sentiment barcelonista.

Amb pròlegs del president Rosell i de Valdés

Es tracta d’un projecte impulsat per la Fundació FC Barcelona, la Fundació Leo Messi i la Fundació Ànima amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes. El conte compta amb pròlegs del president del FC Barcelona, Sandro Rosell, i del jugador del primer equip Víctor Valdés, i les il·lustracions són de Julia Muñoz. D’aquesta obra, se’n repartiran uns 90.000 exemplars al Camp Nou i uns 10.000 més durant el dia de Sant Jordi en diversos hospitals de Barcelona.

Projecte enllaçat amb ‘Lletres, al Camp!’

Aquesta acció també completa la iniciativa ‘Lletres, al Camp!’ que la Fundació FC Barcelona duu a terme cada any amb la Institució de les Lletres Catalanes per tal de fomentar la lectura en català. De fet, juntament amb el conte, aquest dissabte es repartiran milers de punts de llibre amb frases dels onze autors que formen part de l’alineació d’enguany de ‘Lletres, al Camp!’.

Repartiment de roses i obsequis

En la prèvia del Clàssic, a diferents llocs de l’esplanada de l’Estadi també s’instal·laran diversos estands per obsequiar els socis i aficionats amb un present, una rosa per a les senyores i un llacet per als senyors.

Aquesta activitat comptarà amb la presència del president Sandro Rosell i a cada estand (un a l’esplanada de tribuna i dos més a la zona dels gols) hi haurà una representació de membres de la Junta Directiva, d’exjugadors del primer equip i de jugadors en actiu de les seccions professionals del Club.