Foto de família al Saló de Cent de tots els premiats en aquests guardons. Foto: Carla Tramullas

Aquest dimecres al vespre la Fundació FC Barcelona va recollir un dels Diplomes d’Honor entregats per la Fundació Dieta Mediterrània, en el marc del “IX Congrés Internacional de Barcelona sobre la Dieta Mediterrània”, que coincideix amb el Saló Internacional d’Alimentació i Begudes, Alimentària 2012.

Es tracta d’un premi que destaca “la valuosa contribució a la difusió dels valors de la dieta mediterrània” de la campanya ‘Som el que mengem’, que la Fundació FC Barcelona va posar en marxa durant l’últim trimestre del 2011 amb l’objectiu de fomentar la investigació i la difusió dels beneficis dels hàbits alimentaris mediterranis. El guardó el va recollir Ramon Pont, vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, en un acte celebrat al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, on també es van premiar altres entitats i iniciatives que donen difusió i fomenten la dieta mediterrània.

La campanya ‘Som el que mengem’ va sensibilitzar i promoure entre els nens i joves els bons hàbits, utilitzant com a referents de bona alimentació i de pràctica esportiva els jugadors del primer equip, els joves talents de la Masia i els veterans.