La Fundació FC Barcelona porta 'Som el que respectem' al Festival de la Infància / FOTO: ÀLEX CAPARRÓS - FCB

La Fundació FC Barcelona ha portat al Festival de la Infància de Barcelona la campanya 'Som el que respectem'. Des d'aquest dimarts 27 de desembre i fins al proper 4 de gener el Barça tindrà un estand en aquest saló on es podran posar en pràctica els valors que impulsa aquesta campanya de sensibilització.

A través d'activitats lúdiques i educatives, la Fundació vol transmetre als més joves la importància que tenen en la nostra societat valors com el respecte, la tolerància i la bona convivència. Es tracta d'un espai de més de 500 m² amb dos camps de minifutbol, un espai per a gimcanes i un taller de tatuatges del FC Barcelona. Els monitors que tutelen les activitats vetllaran perquè els infants gaudeixin d'una estona divertida i apliquin la filosofia de respecte que caracteritza el FC Barcelona i els seus esportistes.

L'estand està situat al Pavelló número 2 (plaça de l'Univers) del recinte firal de Montjuïc. L'horari d'obertura és d'11 a 20 hores, ininterrompudament, del 27 de desembre al 4 de gener.