Iniesta, en una de les fotos oficials de la campanya. Foto: Arduino Vannucchi

La Fundació FC Barcelona, un any més, se suma a la difusió del projecte "Un Juguete, una Ilusión". Una iniciativa pensada per fer arribar joguines noves a milers d'infants que viuen en zones desafavorides de l'Amèrica Llatina, l'Àfrica i el Pròxim Orient.

La XII edició d'aquesta campanya, organitzada per la RNE i la Fundació Crecer Jugando, es desenvoluparà entre el 7 de novembre i el 8 de gener. Sota el lema "La teva joguina arriba", el projecte pretén sensibilitzar sobre la importància del joc en l'educació del nen.

Andrés Iniesta, la cara del Barça

Iniesta és, un any més, la cara del Barça en aquest projecte. El de Fuentealbilla ha protagonitzat un dels espots de la campanya, en què han participat també, per exemple, Vicente del Bosque o Justin Bieber.

Novament, el bolígraf solidari serà l'eix del projecte i es podrà adquirir a partir d'aquest dilluns 7 de novembre a les oficines de Correus, supermercats, botigues de joguines, papereries i grans superfícies, i amb la seva recaptació es fabricaran les joguines noves que s'enviaran a cadascun dels països seleccionats.

Des del seu inici l'any 2000, "Un Juguete, una Ilusión" ha enviat prop de 5.000.000 joguines i ha dotat 1.800 ludoteques.