Ramon Pont, Sandro Rosell, Josep Pijoan i Pilar Guinovart, durant la signatura de l'acord. Foto: FC BARCELONA / ÀLEX CAPARRÓS

La Fundació FC Barcelona i Special Olympics Catalunya, que ja treballen conjuntament des del 2009, han renovat el seu acord de col·laboració amb el compromís, per part de la Fundació, de continuar donant suport a les activitats que duu a terme Special Olympics Catalunya i que estan destinades a la promoció i normalització de la pràctica de l'esport per a persones amb discapacitat intel·lectual.

A la signatura d'aquest acord, hi han assistit Sandro Rosell, president del FC Barcelona, Ramon Pont, vicepresident de la Fundació FC Barcelona, i Pilar Guinovart, directiva del Club. Special Olympics Catalunya ha estat representada per Josep Pijoan, president de l'entitat.

Amb aquesta entesa, les dues entitats volen contribuir a millorar la percepció social dels esportistes amb discapacitat intel·lectual amb la finalitat que se'ls reconegui  la seva capacitat, l'esforç i la constància que implica la superació de les barreres que es troben en el camí. Entre altres accions, la Fundació FC Barcelona col·labora de manera activa, anualment, en la celebració de la Marxa Special Olympics.