Foto de família amb les jugadors del FCB Regal. FOTO: ÀLEX CAPARRÓS / FCB

Aquest dimecres 29 de febrer se celebra el Dia Mundial de les Malalties Minoritàries i la Fundació FC Barcelona vol fer-se ressò de la causa. Diumenge passat la Fundació va convidar al partit Barça Regal - Mad-Croc Fuenlabrada dotze infants que pateixen alguna d'aquestes malalties, acompanyats de les seves famílies. En acabar el partit, els infants es van fer una fotografia amb els membres de la plantilla del Barça Regal com a mostra de sensibilització per la causa. Aquesta acció va estar cogestionada per la Fundació Doctor Robert.

Visibilitat també a les xarxes socials

La Fundació, a través del seu Facebook i de les xarxes socials del Club, també ha volgut donar visibilitat a un vídeo de sensibilització produït per FEDER, la Federació Espanyola de Malalties Rares. Segons informa aquesta entitat, "l'objectiu d'aquest Dia Mundial de les Malalties Minoritàries és posicionar aquestes patologies com una prioritat social i sanitària. La falta d'informació i el desconeixement social d'aquestes malalties provoca situacions com ara que la seva mitjana de diagnòstic sigui de 5 anys o que el 76% de les persones que les pateixen se sentin rebutjades i discriminades".