El repartiment es va fer un cop acabat el partit. Foto: Germán Parga / FCB

L'objectiu d'aquesta campanya, on col·laboren amb el Barça, la Fundació SHE i la Fundació Alícia, és conscienciar de les conseqüències positives de la pràctica esportiva i de l'alimentació saludable. Per fer arribar aquest missatge també al soci i al barcelonista, aquest dissabte els seguidors blaugrana han trobat al seu seient, un tríptic informatiu amb 'deu consells per una alimentació deu'.

A més a més, l'speaker del Camp Nou, Manel Vich ha fet una menció al projecte, s'ha vist una lona de la campanya a la gespa i als videomarcadors han ofert informació sobre aquesta iniciativa de la Fundació.

15 tones de pomes al Camp Nou

En finalitzar el compromís de Lliga entre el Barça i el Mallorca, l'acció s'ha completat amb el repartiment d'aproximadament 70.000 pomes a les portes al voltant de l'accés 7 de l'estadi per gentilesa de l'empresa Giropoma.

Molt bona acollida del projecte

La campanya "Som el que fem, som el que mengem" ha estat un èxit. En bona part gràcies al cicles de xerrades formatives que s'han celebrat a les universitats catalanes amb la participació de ponents experts en nutrició i ex esportistes del FC Barcelona.