Keita, amb els infants malians i les seves famílies. Foto: MIGUEL RUIZ / FCB

La Fundació FC Barcelona ha gestionat, aquest dijous al matí, la trobada de Keita amb un grup de dotze infants malians que han estat adoptats per famílies catalanes. Els nens i nenes, que tenen edats compreses entre un i cinc anys, han visitat la Ciutat Esportiva amb els seus pares i s'han pogut fer una foto de família amb el migcampista. El de Bamako ha compartit una estona amb ells, els ha ofert diversos objectes de marxandatge del FC Barcelona i els ha signat autògrafs.

Tot ells formen part de l'entitat Fretanissô, una associació de famílies adoptants a l'Àfrica, fundada el 2008, que pretén enfortir els llaços d'unió amb el país d'origen dels seus fills. En aquest sentit, Fretanissô organitza trobades i activitats infantils que serveixen per dinamitzar la convivència entre la vintena de famílies que, en l'actualitat, formen aquesta associació.