Sandro Rosell, Frederic Crespo i Ramon Pont, a la firma de l'acord. Foto: Àlex Caparrós / FCB

La Fundació FC Barcelona i la Fundació Step by Step han signat un acord de col·laboració mitjançant el qual les dues entitats treballaran de la mà en projectes de visibilitat i d'investigació relacionats amb les lesions medul·lars. A l'acte de rúbrica han estat presents el president del FC Barcelona, Sandro Rosell, el vicepresident primer de la Fundació FC Barcelona, Ramon Pont, i el president de la Fundació Step By Step, Frederic Crespo.

Avantatges per als socis del Club

La Fundació Step by Step és un organisme sense ànim de lucre dedicat a la rehabilitació de lesionats medul·lars. Els tractaments que ofereix estan certificats per l'organització Project Walk dels Estats Units i fa servir les màquines utilitzades pels astronautes dels Estats Units i de Rússia durant els seus entrenaments.

Gràcies a aquest acord, els socis del FC Barcelona i els seus familiars de fins a segon grau que tinguin una lesió medul·lar adequada per ser tractada al Centre Step by Step, tindran un 5% de descompte sobre les tarifes vigents. La Fundació Step by Step també oferirà formació, col·laboració i assessorament, en tot allò que necessiti el FC Barcelona en relació amb les persones amb mobilitat reduïda i accessibilitat.